CCOO PV organitza un seminari d’economia per a sindicalistes

Durant els mesos d’abril, de maig i de juny, persones expertes del món acadèmic abordaran diferents aspectes de l’economia per ajudar a fer una avaluació de les conseqüències de la crisi i definir propostes sindicals.

La Secretaria de Formació Sindical de CCOO PV ha organitzat un Seminari obert d’economia per a sindicalistes, amb l’objectiu d’aprofundir en diferents temàtiques que ajuden a definir propostes programàtiques i alternatives sindicals, davant la situació econòmica i social actual.

Durant els mesos d’abril, de maig i de juny, i en sessions quinzenals, l’Escola Sindical Ramon Paredes de CCOO PV ha preparat un interessant programa amb diferents temàtiques com ara la precarietat laboral; l’impacte de gènere de la crisi; les polítiques laborals europees; el decreixement econòmic; la recomposició del capital; la responsabilitat de les empreses, entre d’altres. En cada sessió, la persona ponent exposarà el tema per tal de suscitar la reflexió i el diàleg entre els assistents, per finalitzar amb la síntesi de les conclusions. La durada prevista és de 16.30 h a 18.30 h.

El Seminari comença el pròxim dia 9 d’abril, en el centre sindical ‘Primer de Maig’ (carrer Serrans, 13, València), amb la sessió inaugural: ‘Crisis econòmiques i recomposició de les democràcies modernes’, a càrrec del catedràtic d’economia aplicada de la Universitat de València, Emèrit Bono.

Les persones interessades a acudir-hi, hauran de inscriure-s’hi aportant les seues dades i confirmant l’assistència a les diferents sessions, a través de l’adreça de correu següent: jsifre@pv.ccoo.es

Etiquetas: , , ,